søndag den 5. august 2012

Kender i det! :-)

Nu har jeg i nogle dage, ville oprette et indlæg omkring dette.. Men hver gang, jeg har tændt computeren og gjort mig parat til at skrive, så vågner babyen selvfølgelig eller vil ikke som jeg vil og derfor kan det tage enormt lang tid at så skrevet sådan et indlæg. :-) Nu ligger han her ved siden af, og prøver at falde i søvn, og indtil videre går det da meget godt med at få skrevet lidt. d:

Jeg vil sådan set bare vise jer det, postmanden havde med til os her i løbet ad ugen. :-) Puderne, suttekæden, tallerknen og plakaten fra Sebra og så det alt for nuttede sengetøj med elefanter fra Sove Trine! :-) Var også lige forbi babysam og købe et betræk til stokke babyindsatsen, fordi vi har en gylpe baby så han sviner alt til med mælk. :-)

Tirsdag går turen til Århus på shopping, med Liam's mormor og 2 x mostre! Det skal nok blive hyggeligt, glæder mig til et gensyn med den dejlige by! :-)

Nå alt for nu, babyen sover stadigvæk ikke, men det lod sig dog gøre at skrive et indlæg.. :D




1 kommentar:

  1. Kender alt for godt der med de der indlæg som man næsten har skrevet i hovedet, men de bliver aldrig udgivet, fordi der altid kommer noget i vejen :) Men sikke nogle skønne ting du har købt :D

    SvarSlet